Termékek Menü

Vásárlási feltételek

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

jatekklikk webáruház

ÉRVÉNYES:2016.november 1-től

 

 

1. Bevezető rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)pdf  formátumban letölthető innen:http://www.jatekklikk.hu/vasarlasi_feltetelek-5

A jelen ÁSZF a Virami Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), továbbá  a jatektarhaz.hu web áruház által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza

.

2. A web áruházat üzemeltető cég adatai, elérhetőségei

Cégnév: Virami Kereskedelmi és Szolgáltató Kft

Székhely: 8200 Veszprém Gyöngyvirág utca 14/j

Ügyfélszolgálat, és szállítási cím :8200 Veszprém Kossuth utca 6 (Panda Játékbolt)

Telefon: +36 30 659 2320

E-mail cím: info@jatekklikk.hu

Kapcsolattartó: Zsikó Mihály

Cégjegyzékszám: 19-09-506179

 

 

Nyilvántartást vezető bíróság:  Veszprémi Törvényszék  Cégbírósága

Bankszámlaszám: 73900092-10015139-00000000

Adószám: 12755219-2-19

Szerződés nyelve: magyar, amelyet a Szolgáltató nem iktat

Adatvédelmi azonosító:

Tárhely szolgáltató: Médiacenter kft

 

 

 

3. Jogviszony létrejöttének esetei

3.1. A Szolgáltató által üzemeltetett  www.jatektarhaz.hu  oldalon történő regisztrációval  a jelen ÁSZF szerinti jogviszony jön létre az Szolgáltató és a Felhasználó  között. Az adatkezeléssel kapcsolatos szabályokat az Adatvédelmi Tájékoztató tartalmazza.

3.2. A www.jatektarhaz.hu web áruházban történő vásárlás esetén a jelen ÁSZF szerinti adásvételi szerződés jön létre a Felhasználó és a Szolgáltató között.

4. Termékek ára

A termékek vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó összeg mely a forgalmi adót is tartalmazza A termékek vételára nem tartalmazza szállítási díjat és az utánvétes rendelés esetén felmerülő utánvét kezelési költséget.

4.1 Hibásan feltüntetett ár esetén a Szolgáltató rendelést visszaigazoló e-mailjében közli a helyes árat. A helyes ár tudatában a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától vagy elfogadja azt.

4.2 A Szolgáltató fenntartja magának mindenkori  árváltoztatás jogát,amely természetesen nem vonatkozik a már megrendelt termékekre.

5 Termék tulajdonságok

5.1 A termékek használatával kapcsolatos  lényeges tulajdonságokat, jellemzőket, a termékek rendeltetésszerű  használatára vonatkozó utasításokat, a konkrét terméklap oldaláról lehet megismerni azzal, hogy a termék részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelt használati utasítás tartalmazza,a jogszabályban előírtaknak  megfelelő körben és formában.

A web áruházban megjelenő termékfotók a valóságtól kismértékben eltérhetnek

3.5. Vevői ajánlat, és annak visszaigazolása, a szerződés létrejötte

3.5.1. A jelen ÁSZF feltételeit az Ügyfél a megrendelés elküldésével elfogadja.

3.5.2. Az Ügyfél által a web áruházon keresztül leadott megrendelés vevői ajánlattételnek minősül, melyet az Üzemeltető köteles 48 órán belül e-mailen visszaigazolni. Visszaigazolás hiányában az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttsége alól. FONTOS, hogy ez a visszaigazolás csupán egy, a megrendelés beérkezését követően küldött automatikus e-mail, amelyben az Üzemeltető arról tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a megrendelése az Üzemeltetőhöz beérkezett. Ezzel a visszaigazolással még nem jön létre az adásvételi szerződés.

3.5.3. Az adásvételi szerződés akkor jön létre az Ügyfél és az Üzemeltető között, amikor:

a, házhoz szállításos rendelés esetén: az Üzemeltető e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a csomagot a futár szolgálatnak átadta, és arról, hogy melyek a szállítás adatai (csomagszám), és mi a kézbesítés várható időpontja;

b,személyes átvétellel rendelet termék esetén: az Üzemeltető e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet a termék személyes átvételi lehetőségéről és a vevőszolgálati iroda nyitvatartási idejéről.

Az (a) és (b) pontokban foglalt e-mailekkel a 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.) 6:81. §-a szerinti „elektronikus úton kötött szerződés”, valamint a 45/2014.(II. 26.) Korm. rendelet szerinti „távollévők közötti szerződés” jön létre az Üzemeltető és az Ügyfél között.

3.6. Megkötött szerződés iktatása, hozzáférhetőség

A megrendeléseket az Üzemeltető automatikusan tárolja elektronikus formában.

Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően a Felek megállapodnak, hogy a Web áruházban eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül. Az Ügyfél jogosult az Üzemeltető a megrendelésről elektronikus úton másolatot kérni.

A felek megállapodnak abban, hogy az Üzemeltető és az Ügyfél közötti e-mailes kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül. A megrendelésre vonatkozó e-mailen történő visszaigazolás az Üzemeltető és a felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. § szerinti írásbeli megerősítés” követelményének.

3.7. Telefonos megrendelése

A fentiektől eltérően lehetőség van arra is, hogy az Ügyfél telefonon adja le a megrendelését az Üzemeltető által a web áruház oldalán feltüntetett elérhetőségeken. Amennyiben az Ügyfél e-mail címet is megad a telefonos megrendelés során, úgy az Üzemeltető a 3.5.3. szerinti e-mailt küldi el az Ügyfélnek, és ezzel jön létre a jogviszony.

Amennyiben az Ügyfél e-mail címet nem ad meg, úgy az Ügyfélnek küldött, a 3.5.3. szerinti adatokat tartalmazó sms elküldésével jön létre a jogviszony.

4. Megrendelés teljesítése

4.1. Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, úgy a megrendeléseket az Üzemeltető általában 1-2 munkanapon belül teljesíti. Az Üzemeltető különös gondot fordít a szállítási határidő betartására, és az esetleges késedelem esetén az Ügyfél tájékoztatására, azonban nem felel azért, ha az e pontban jelzett szokásos szállítási idő nem tartható, vagy a késedelemről az Ügyfelet nem értesítette.

4.2. Amennyiben a megrendelt termék nincsen raktáron és a termék beszerzése akadályba ütközik, az Üzemeltető az Ügyfelet erről haladéktalanul tájékoztatja, és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

4.3. Az esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében ezúton is kérjük az Ügyfeleinket, hogy csak abban az esetben használják a bankkártyás fizetés lehetőségét, amennyiben a megvásárolni kívánt termék státusza „ KÉSZLETEN,vagyRAKTÁRON” jelzéssel van ellátva.

4.4. A www. jatektarhaz.hu oldalon szereplő termékképek és készletinformációk tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek, a készletinformáció a megrendelés során a több párhuzamos rendelésre tekintettel módosulhat.

4.5. Az Üzemeltető a jelen ÁSZF-ben és a megrendelés visszaigazolásában szereplő feltételek szerint köteles az Ügyfél által megrendelt termékeket a megrendelésben megjelölt szállítási címre eljuttatni, vagy személyes átvétel esetén a termékek Ügyfél általi átvételét lehetővé tenni.

4.6. Az Ügyfél köteles a terméket a megrendeléskor megadott címen, vagy személyes átvétel esetén az Ügyfélszolgálaton átvenni, valamint a kiszállítással egyidejűleg, vagy azt megelőzően a termék vételárát és a feltüntetett járulékos költségeket (például szállítási díj, utánvét-kezelési költség) a jelen ÁSZF-ben szereplő feltételek szerint megfizetni.

5. Fizetési lehetőségek

5.1. A Fizetési módok: az Üzemeltető bankszámlájára történő előzetes átutalás, internetes bankkártyás fizetés, futárnak történő készpénzes fizetés (utánvét). Személyes átvétel esetén az ügyfélszolgálaton lehetőség van továbbá készpénzes és bankkártyás fizetésre.

5.1.1. Utánvételes megrendelés: A megrendelt termék kifizetése a szállításkor, utánvéttel történik. Az utánvét költsége, értékhatártól függetlenül, minden esetben 490.-

,- Ft.

5.1.2. Banki előutalás: A megrendelést követően az Üzemeltető válasz e-mailben elküldi az utaláshoz szükséges adatokat. (A számlán ez esetben nem lesz utánvételi költség felszámítva). Amint a vételár megérkezik az Üzemeltető bankszámlájára, úgy a megrendelt terméket az Üzemeltető átadja a futárnak.

5.1.3. Bankkártyás fizetés: Jelenleg nem elérhető.

.

6. Átvételi, szállítási lehetőségek, Ügyfél kötelezettsége a termék átvételekor

6.1. Az Ügyfél a következő átvételi, szállítási lehetőségek közül választhat: futárszolgálat útján történő kiszállítás vagy személyes átvétel az Üzemeltető Ügyfélszolgálatán.

6.2. Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén az Üzemeltető a várható szállítási napról e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet a 3.5.2. pontban foglaltak szerint.

6.3. Személyes átvétel esetén az Üzemeltető e-mailen értesíti az Ügyfelet arról, hogy a csomag elkészült, és személyesen átvehető az ügyfélszolgálaton az e-mail elküldését követő 5 napon belül. Az Üzemeltető úgy tekinti, hogy az Ügyfél elállt a megrendeléstől, ha 5 napon belül nem veszi át a terméket.

6.4. Az Ügyfél köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és az átvételi elismervényt aláírni.

6.5. Futárral történő kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik. Lehetőség van Magyarország nagyobb településein délutáni, illetve szombati kiszállításra is külön díj ellenében. Amennyiben az Ügyfél ezen lehetőséggel élni kíván, úgy köteles azt a Megrendelés leadásakor a Megjegyzés mezőben feltüntetni, ekként egyedi egyeztetést kezdeményezni az Üzemeltetőnél. Az Ügyfél köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, amely valós, és amelyen a fenti időintervallumban elérhető. 

7. A vásárlástól való elállás joga

7.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (mely elérhető itt: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR) szerint az Ügyfelet megilleti a feltétlen, indoklási kötelezettség nélküli elállás joga. A termék kézhezvételét követő 14 naptári napon belül az Ügyfél jogosult a vásárlástól elállni. Természetesen az Ügyfél az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozatot az Ügyfél e-mailen, postai úton küldheti el, vagy telefonon, illetve személyesen jelentheti be az Üzemeltetőnek. Az Üzemeletető e-mailen haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztói nyilatkozat megérkezését.

Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

7.2. Nem illeti meg az Ügyfelet az elállási joga a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben felsorolt termékek esetében, így különösen 

  • gyorsan romlandó termékek (például nem tartós élelmiszerek, vágott virág),
  • természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek (például kozmetikumok), ha az Ügyfél már kibontotta,
  • Az olyan termék esetén, amelyet az Ügyfél utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának (CD. DVD)  adásvétele tekintetében, ha az átadást követően az Ügyfél a csomagolást(védőfólia)  felbontotta;

7.3.  Az elállás joghatásai

Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, a felmerült szállítási,és (ha volt ilyen)az utánvét kezelési költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél az Üzemeltető által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. Az Üzemeltető a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy az Ügyfél nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Az Ügyfél köteles az Üzemeltető számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli, ebből adódóan utánvéttel visszaküldött terméket az Üzemeltető nem vesz át. Az Ügyfelet a visszaküldés díján felül egyéb költség nem terheli.

7.4. Az Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. 

8. Jótállás, szavatosság, termékfelelősség, termékszavatosság

8.1. Jótállás: A www. jatekklikk.hu oldalon található termékek nagy részére nem vonatkozik a kötelező jótállás. Amennyiben valamely termék mégis az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna, úgy azt az Üzemeltető a termék adatlapján feltünteti.

Jótállás esetén az Üzemeltető a fogyasztókkal szemben a termék mindazon hibája miatt helytállni köteles, amely a jótállás időtartamán, azaz a vásárlástól (termék átvétele) számított 1 éven belül merül fel. Mentesül azonban a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítést követően keletkezett.

8.2. Szavatosság: A 2013. évi V. Törvény (Ptk.) 6:163 §. (2) bekezdése fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések esetére 2 éves szavatossági időt biztosít.

8.2.1. A szavatossági igényekkel kapcsolatos előírásokat a Ptk. és a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. GKM rendelet tartalmazza.

8.2.2. A kellékszavatossági felelősség a hibás teljesítésre vonatkozik. Az Üzemeltető hibásan teljesít, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan az Üzemeltető, ha az Ügyfél a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Hibás teljesítésnek minősül a szakszerűtlen összeszerelés is, ha a szerelésre a szerződés alapján kerül sor, és azt az Üzemeltető, vagy annak képviselője végzi el. Ha az összeszerelést az Ügyfél végzi, a szakszerűtlen összeszerelés szintén hibás teljesítésnek tekinthető, ha az a termékhez adott használati útmutató hibájára vezethető vissza.

8.2.3. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Hat hónapon belül tehát az Üzemeltető csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az Üzemeltető nem köteles például az Ügyfél kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá.

A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén az Ügyfélnek kell bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik hibával,úgy az Üzemeltetőt szavatossági kötelezettség nem terheli.

8.2.4. Hibás teljesítés esetén az Ügyfél két lépcsőben, összesen négyféle szavatossági igényt érvényesíthet:

1. kijavítást vagy kicserélést követelhet (kivéve, ha választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne),

2. ha kijavításra és a kicserélésre sincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást/ kicserélést nem vállalta/ nem tud eleget tenni, megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől (jelentéktelen hiba miatt nincs helye)

8.2.5. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát az Üzemeltetővel közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

8.3. Termékszavatosság

A Ptk. 6:168 §-a alapján a termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Ezen pont alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

8.4. Termékfelelősség

A Ptk. 6:550-559 §-ai alapján a termékkárért a hibás termék gyártója felelősséggel tartozik. Termékkár valakinek a hibás termék által okozott halála, testi sérülése vagy egészségkárosodása miatt bekövetkezett kár; és a hibás termék által más dolgokban okozott, a kár bekövetkeztekor ötszáz EUR-nal nagyobb összegű kár, ha a károsodott dolog szokásos rendeltetése szerint magánhasználat vagy magánfogyasztás tárgya, és azt a károsult is rendszerint ilyen célra használta.

8.5. Szavatossági és jótállási igények intézése- hatályos 2014. május 16. napját követően kötött szerződések tekintetében

A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletnek megfelelően a szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja.

Az Üzemeltető a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az Üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

9. Szerzői jogok, védjegy

9.1. A www. jatekklikk.hu weboldalon található tartalom az Üzemeltető szellemi tulajdonát képezi és előzetes írásbeli engedélye nélkül sem online, sem nyomtatott formában nem használható fel. A termékekről készült képek, a termékek magyar elnevezései, a termékleírások, illetve kapcsolódó képanyagok egyedi alkotások, vagy saját fordítású feldolgozások. Ezen elemek kizárólag saját felhasználás céljából az Ügyfél merevlemezére menthetőek vagy kinyomtathatóak, azonban sokszorosításuk, másolásuk, adatbázisokban való szerepeltetésük, kereskedelmi forgalomba történő hozataluk és a Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (Szjt.) szerinti egyéb felhasználásuk az Üzemeltető írásbeli jóváhagyása nélkül tilos. A fentiektől eltérni csak az Üzemeltetővel kötött írásbeli szerződés alapján lehet. Az Üzemeltetőt megillető szerzői jogok megsértése esetén az Üzemeltető az Szjt. szerinti jogkövetkezményeket alkalmazhatja a jogsértővel szemben, így a jogsértéssel való felhagyást és kárának megtérítését is követelheti.

10. Az Ügyfél jogérvényesítési lehetőségei

10.1. Az Ügyfél jogosult valamennyi, a jelen ÁSZF hatálya tartozó jogviszonnyal kapcsolatban felmerülő panaszát az Üzemeltetőnek írásban vagy szóban bejelenteni.

A Vásárlói Vevőszolgálat elérhetőségei:

Cím: 8200 Veszprém Kossuth u 6  Játékbolt

Mobil:30/659 2320

Email:info@jatekklikk.hu

  • Szóbeli panasztétel. Az Üzemeltető a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és a lehetőségek szerint azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz intézésével az Ügyfél nem elégedett, akkor az Üzemeltető írásos jegyzőkönyvet készít, melyet az Ügyfél által megadott e-mailcímre továbbít az Ügyfélnek. Ezt követően a panasz írásos panasznak minősül.
  • Írásbeli panasztétel. Az írásban érkezett panaszokat az Üzemeltető köteles harminc napon belül írásban megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles, továbbá köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét. A panasz ügyintézésével kapcsolatos további szabályokat a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény tartalmazza.

10.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az Ügyfél és az Üzemeltető között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Üzemeltetővel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Fogyasztó panasza esetén a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat: Veszprém Megyei Békéltető Testület: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116. iroda. (http://www.veszpremikamara.hu/hu/veszprem-megyei-kereskedelmi-es-iparkamara/bekelteto-testulet_2-9204
  • Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a hatályos magyar jogszabályok szerint.

11. Egyéb rendelkezések 

11.1. A www,jatekklikk.hu  weboldal megtekintésével, az oldalon történő regisztrációval és termékrendeléssel az Ügyfél kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglaltakat megismerte, és azokat elfogadta.

11.2. A szerződés magyar nyelven jön létre.

11.3. A szerződésre a magyar jog az irányadó.